سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ
دانلودپی سی
منوي اصلي
موضوعات مطالب
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
تعداد بازديدها :

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

Alternative content



طراح قالب

محمد رضا نخعی DP30.LXB.IR


درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.نظر یادتون نره .یرای سفارش تبلیقات در سایت با شماره تلفن 09370679132.تماس حاصل فرمایید.
لينك دوستان
آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
» s
» مدیریت تنظیمات شبکه با NetSetMan 3.4.0

از ابزارهای موجود در زمینه ی مدیریت تنظیمات شبکه می توان به نرم افزار NetSetMan 3.4.0 اشاره نمود. این نرم افزار ۵ ساختار مختلف و قابل انتخاب در این زمینه دارد. NetSetMan تنها یک نرم افزار پرکاربرد و کامل نیست، بلکه از قابلیت کاربری آسانی نیز برخوردار است. تنها با دو کلیک بر روی ماوس می توانید پروفایل ذخیره شده را فعال کنید. تمامی تنظیمات و تغییرات به صورت خودکار در فایل های مجزا ذخیره شده و از آن ها نسخه ی پشتیبان تهیه می شود. به راحتی می توانید تمام تنظیمات شبکه در رابطه با IP Address ،Subnet Mask ،Default Gateway ،DNS Server ، نام کامپیوتر، Workgroup ،DNS Domain ، WINS Server، اجرای اسکریپت، چاپگر پیش فرض و … را کنترل و مدیریت نمایید.

 

NetSetMan مدیریت تنظیمات شبکه با NetSetMan 3.4.0


» Animated Screensaver Maker

Animated Screensaver Maker یکی از نرم افزارهای کاربردی و بسیار جالب است که به کاربران امکان آن را می دهد تا بتوانند باتوجه به علایق خود یک محافظ صفحه نمایش طراحی نمایند. همچنین این نرم افزار کاربرد بسیار ساده ای دارد و برای استفاده از آن نیازی به دانش قبلی نخواهید داشت. چند کلیک ساده کافی است تا با ترکیب عکس های خود با افکت های دلخواه ، یک اسکرین سیور زیبا و مناسب با سلیقه خود بسازید. این نرم افزار افکت های زیبایی را در اختیارتان قرار می دهد تا بتوانید یک اسکرین سیور حرفه ای طراحی نمایید و احساس کمبودی در این زمینه ننمایید.

 

Animated Screensaver Maker ساخت تصاویر متحرک زیبا توسط Animated Screensaver Maker v3.1.2

 


» اجرای برنامه و بازی آندروید روی ویندوز با YouWave for Android 2.3.4

همانطور که میدانید سیستم عامل آندروید برای گوشی های موبایل و تبلیت ها روزبروز در حال گسترش است و بازی ها و برنامه های زیادی و به طور کل اپلیکشین های زیادی برای این سیستم عامل که بر روی گوشی ها و تبلیت غوغا میکند ، طراحی می شود. اگر گوشی یا تبلت آندروید ندارید و یا اگر میخواهید بازی ها و برنامه های آندروید را تست کنید یا در ویندوز تجربه نماید ، میتوانید از نرم افزار YouWave for Android استفاده کنید. این نرم افزار بسیار کاربردی اپلیکشن های طراحی شده ویژه آندروید را روی ویندوزهای XP/Vista/7 اجرا خواهد کرد. تمامی اپلکیشن ها دقیقا مشابه گوشی های موبایل و تبلت ها اجرا خواهند شد. باتوجه به شبیه سازی عملکرد کارت SD و همچنین  امکان انجام بازی های آنلاین چندنفر و وجود کلیدهای کنترلی در محیط برنامه به منظور استفاده آسان تر ، تمامی باعث می شود که این نرم افزار باعث اجرای اپلیکشن مشابه یک گوشی آندروید باشد. لازم به ذکر این نرم افزار از آندروید ۲٫۳ و پایین تر پشتیبانی میکند.

 

youwave for android اجرای برنامه و بازی آندروید روی ویندوز با YouWave for Android 2.3.4

 


نوع مطلب : <-CategoryName->
نوشته شده در دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:اجرای بازی آندروید روی ویندوز, اجرای برنامه آندروید روی ویندوز, باز کردن بازی آندروید روی ویندوز, باز کردن گیم آندروید روی ویندوز, دانلود YouWave for Android, دانلود کرک YouWave for Android, نرم افزار اجرای app آندروید روی ویندوز, نرم افزار اجرای آندروید روی ویندوز, نرم افزار اجرای اپلیکیشن آندروید روی ویندوز, نرم افزار اجرای بازی آندروید روی ویندوز, نرم افزار اجرای نرم افزار آندروید روی ویندوز, توسط محمدرضانخعی | لينك ثابت |
» فعال سازی ویندوز با ۳ نرم افزار معروف (پاییز ۹۱)

یکی از مشکلاتی که کاربران ایرانی با نرم افزارهای تجاری مانند ویندوزها دارند ، فعال سازی و قانون نمودن آنهاست. راه حل منطقی و درست خرید نسخه های اصلی اینگونه نرم افزارها می باشد که به دلایلی مانند بالا بودن بیش از حد قیمت دلار و نرم افزارها نسبت به وضعیت اقتصادی ایران و دیگری سختی انتقال وجه به خارج از کشور می باشد.

به هرحال برای رفع این مشکلات راه حل های فرعی زیادی وجود دارد. ویندوز ۷ که هم اکنون یکی از پرکاربردترین سیستم عامل های دنیا محسوب می شود ، توسط کاربران ایرانی نیز مورد اقبال قرار گرفته است. این ویندوز نیز همانند دیگر نرم افزارهای تجاری نیازمند خرید نسخه اصلی است و در غیراینصورت بعد از مدتی به حالت پایه برخواهد گشت و باعث محدود شدن امکانات و کاهش عملکرد آن خواهد شد. 

برای فعال سازی ویندوز ۷ معروف ترین و بهترین فعال سازها  Windows 7 Loader و RemoveWAT  و Wta Fix می باشند. این فعال سازها به صورت بسیار ساده و بی دردسر ویندوز ۷ شما را قانونی خواهند کرد. بعد از استفاده از این فعال ساز دیگر پیغام های Genuine و امثال این را دریافت نخواهید کرد.

 

Windows Loader  فعال سازی ویندوز با 3 نرم افزار معروف (پاییز 91)

 

 


» نرم افزار قدرتمند هواشناسی Weather Watcher Live 7.1.70

 

Weather Watcher Live نرم افزاری عالی جهت بررسی هواشناسی است که با متصل شدن به نزدیک سرور هواشناسی منطقه جغرافیای کاربر ، اطلاعات کاملی از آب و هوا و اقلیم آن منطقه ارائه خواهد داد.  دسترسی سریع به شرایط آب و هوایی محلی خود، پیش بینی ساعات روز، پیش بینی روزانه، هشدار شدید، و نقشه ها بر روی هر کامپیوتری امکان پذیر خواهد بود. دیگر نیازی نخواهید داشت که منتظر اخبار هواشناسی بمانید و روزنامه ها را مطالعه کنید ، بسیار ساده نرم افزار را اجرا خواهید کرد و اطلاعات روزانه و روزهای آینده را بررسی خواهید کرد. با متصل شدن به سرورهای هواشناسی بالاترین و پایین ترین دمای آن روز را خواهید داشت و این دما ذخیره شده تا بتوانید در هفته های آینده آب و هوا را آنالیز کنید. اگر به جزئیات بیشتری احتیاج دارید ، مثلا دمای ساعات مختلف یک روز ، بازهم این امکان فراهم شده است و میتوانید ساعات یک روز را نیز هواشناسی کنید! با وجود نقشه های Radar Map نیز میتوانید باران و برف و طوفان ها را نیز قبل از نزدیک شدن به محل زندگیتان مشاهده کنید. همچنین با این نرم افزار میتواند باد ها را نیز بررسی کنید و جهت آنها را مشاهده کرده و اطلاعات بدست آورید. 

 

Weather Watcher Live نرم افزار قدرتمند هواشناسی Weather Watcher Live 7.1.70

 


» اتصال بین گوشی های HTC و کامپیوتر با HTC Sync 3.3.17

HTC Sync نرم افزاری عالی و مخصوص گوشی های شرکت HTC می باشد که توسط همین شرکت تولید می شود و به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. توسط این نرم افزار میتوانید به راحتی نسبت به انتقال داده های مختلف گوشی HTC خود نظر عکس ، ویدیو و موزیک ها اقدام کنید. این نرم افزار در واقع رابطی است برای اتصال کامپیوتر به گوشی های HTC که در زمینه ایجاد نسخه های پشتیبان مسلما بسیار حائز اهمیت خواهد بود. علاوه بر توانایی در انتقال داده هایی نظیر عکس و ویدیو و موزیک HTC Sync میتواند نسبت به انتقال contacts و یا همان مخاطبین گوشی و همچنین برنامه هایی که در  calendar و تقویم تنظیم شده اند ، نیز اقدام کرد. این امکانات در کنار قابلیت هایی نظیر ویرایش عکس ها و گوش دادن به موزیک ها در همین نرم افزار و همچنین قابلیت ساخت playlists نیز در باعث می شود HTC Sync نرم افزاری کامل برای نقل و انتقالات داده ها و مدیریت گوشی های اچ تی سی باشد. 

 

htc sync اتصال بین گوشی های HTC و کامپیوتر با HTC Sync 3.3.17

 


» وبلاگ های برتر

نوع مطلب : <-CategoryName->
نوشته شده در سه شنبه 16 آبان 1386برچسب:آدرس وبلاگ های برت www,***,****,com, توسط محمدرضانخعی | لينك ثابت |
» زیباسازی عکس ها Toolwiz Pretty Photo 1.5

Toolwiz Pretty Photo نرم افزاری رایگان ولی قدرتمند و کامل در زمینه ویرایش و زیباسازی و روتوش چهره های درون عکس می باشد. با چند کلیک ساده بر روی ابزارهای رایگان موجود در این نرم افزار میتوانید عکس های خودتان را بهتر و زیباتر به نمایش در آورید. این نرم افزار علاوه بر دارا بودن ۳۹ ابزار جهت زیباسازی تصاویر ، امکاناتی جهت ویرایش نظیر بریدن عکس ، تغییر سایز ، چرخش ، لایه برداری ، قرار دادن قاب و سایه را در جمله امکانات خود قرار داده است. این نرم افزار بسیار آسان برای تغییر برخی خواص تصاویر مثل تنظیم رنگ ، کنتراست و روشنایی ، تعادل رنگ و تغییر غلظت رنگ ها (Staturation) نیز امکاناتی را فراهم کرده است. همچنین در زمینه روتوش چهره ها دارای انواع قلموها ، خط چشم ، سایه چشم ، مژه ها ، کلاه گیس و دیگر ابزار آرایش می باشد. همچنین امکان اضافه کردن اشیاء نظیر کلاه ، عینک ، تاج ، گردنبند و… نیز دارد. از نظر افکت ها نیز دارای افکت هایی نظیر عکس قدیمی ، موزاییکی ، طرح مداد ، طرح نقاشی ، اشعه x ، کارتونی و ده ها افکت دیگر می باشد. 

 

ToolWiz Pretty
Photo زیباسازی عکس ها Toolwiz Pretty Photo 1.5


» Benvista PhotoZoom Pro

 

Benvista PhotoZoom Pro نرم افزاری مشهور برای افزایش اندازه و رزولشون عکس بدون کاهش کیفیت است. این نرم افزار میتواند عکس با اندازه های مختلف را تا مرز ۱ میلیون در ۱ میلیون پیکسل افزایش رزولوشن دهید. البته نباید انتظار معجزه از این نرم افزار داشته باشید ، ولی Benvista PhotoZoom Pro با توجه به الگوریتم های پچیده اش افزایش اندازه عکس ها را با کمترین کاهش کیفیت انجام خواهد داد که با دیگر نرم افزارها ممکن نیست. این نرم افزار با تکنولوژی به نام S-Spline Max عکس ها را با حفظ وضوح ، گوشه های صاف و جزئیات مناسب افزایش رزولوشن میدهد. این نرم افزار دارای تنظیمات از پیش تعیین شده است که میتواند توسط کاربر تغییر یافته و به نوعی شخصی سازی شود و همچنین میتوانید تنظیمات انجام شده را ذخیره کنید تا بر روی دیگر عکس هایی که قصد افزایش اندازه آنها را دارید نیز اعمال شود. این نرم افزار ضمن اینکه به صورت مستقل عمل میکند ، توانایی استفاده به عنوان پلاگین بر روی نرم افزار فتوشاپ را نیز مهیا کرده است. 

 

benvista
photozoom افزایش اندازه عکس بدون کاهش کیفیت PhotoZoom Pro 5.0.2.0

 

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب

 


صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

»