سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ
دانلودپی سی
منوي اصلي
موضوعات مطالب
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
تعداد بازديدها :

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

Alternative content



طراح قالب

محمد رضا نخعی DP30.LXB.IR


درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.نظر یادتون نره .یرای سفارش تبلیقات در سایت با شماره تلفن 09370679132.تماس حاصل فرمایید.
لينك دوستان
آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
» زیباسازی عکس ها Toolwiz Pretty Photo 1.5

Toolwiz Pretty Photo نرم افزاری رایگان ولی قدرتمند و کامل در زمینه ویرایش و زیباسازی و روتوش چهره های درون عکس می باشد. با چند کلیک ساده بر روی ابزارهای رایگان موجود در این نرم افزار میتوانید عکس های خودتان را بهتر و زیباتر به نمایش در آورید. این نرم افزار علاوه بر دارا بودن ۳۹ ابزار جهت زیباسازی تصاویر ، امکاناتی جهت ویرایش نظیر بریدن عکس ، تغییر سایز ، چرخش ، لایه برداری ، قرار دادن قاب و سایه را در جمله امکانات خود قرار داده است. این نرم افزار بسیار آسان برای تغییر برخی خواص تصاویر مثل تنظیم رنگ ، کنتراست و روشنایی ، تعادل رنگ و تغییر غلظت رنگ ها (Staturation) نیز امکاناتی را فراهم کرده است. همچنین در زمینه روتوش چهره ها دارای انواع قلموها ، خط چشم ، سایه چشم ، مژه ها ، کلاه گیس و دیگر ابزار آرایش می باشد. همچنین امکان اضافه کردن اشیاء نظیر کلاه ، عینک ، تاج ، گردنبند و… نیز دارد. از نظر افکت ها نیز دارای افکت هایی نظیر عکس قدیمی ، موزاییکی ، طرح مداد ، طرح نقاشی ، اشعه x ، کارتونی و ده ها افکت دیگر می باشد. 

 

ToolWiz Pretty
Photo زیباسازی عکس ها Toolwiz Pretty Photo 1.5


» Benvista PhotoZoom Pro

 

Benvista PhotoZoom Pro نرم افزاری مشهور برای افزایش اندازه و رزولشون عکس بدون کاهش کیفیت است. این نرم افزار میتواند عکس با اندازه های مختلف را تا مرز ۱ میلیون در ۱ میلیون پیکسل افزایش رزولوشن دهید. البته نباید انتظار معجزه از این نرم افزار داشته باشید ، ولی Benvista PhotoZoom Pro با توجه به الگوریتم های پچیده اش افزایش اندازه عکس ها را با کمترین کاهش کیفیت انجام خواهد داد که با دیگر نرم افزارها ممکن نیست. این نرم افزار با تکنولوژی به نام S-Spline Max عکس ها را با حفظ وضوح ، گوشه های صاف و جزئیات مناسب افزایش رزولوشن میدهد. این نرم افزار دارای تنظیمات از پیش تعیین شده است که میتواند توسط کاربر تغییر یافته و به نوعی شخصی سازی شود و همچنین میتوانید تنظیمات انجام شده را ذخیره کنید تا بر روی دیگر عکس هایی که قصد افزایش اندازه آنها را دارید نیز اعمال شود. این نرم افزار ضمن اینکه به صورت مستقل عمل میکند ، توانایی استفاده به عنوان پلاگین بر روی نرم افزار فتوشاپ را نیز مهیا کرده است. 

 

benvista
photozoom افزایش اندازه عکس بدون کاهش کیفیت PhotoZoom Pro 5.0.2.0

 

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب

 


» نرم افزار ویرایشگر

Aurora3D DesignBox نرم افزاری کاربردی جهت طراحی و ویرایش عکس ها و خلق طرح های جدید گرافیکی می باشد. این نرم افزار به طور واقع جعبه طراحی است و امکانات زیادی را در خود جای داده است! ابزارهای زیادی جهت ویرایش و طراحی نرم افزار جهت ایجاد طرح های گرافیکی و همچنین ویرایش عکس ها وجود دارد. ایجاد طرح های گرافیکی و ویرایش عکس ها و قرار دادن افکت روی آنها و همچنین تنظیم رنگ و ایجاد فایل های انیمیشن از قابلیت های جزئی نرم افزار محسوب می شوند. در ابتدا میتوانید با تنظیم کنتراست ، روشنایی ، اشباع و وضوح عکس خود را بهتر جلوه دهید ، سپس با تنظیم رنگ و تنظیم rgb مرحله بعدی را طی کنید. وجود فیلترهای نظیر Blur, Soften, Gaussian Blur, Sharpen, Edge, Emboss, Erode, Contour, Jitter, Flip, Mirror, Negative و Gray Scale میتواند تصاویر را زیباتر کند. در کنار این امکانات ، نرم افزار دارای ابزاری جهت خلق آثار و طراحی است. ابزارهایی جهت پدید اوردن نقوش و رسم اشکال مختلف و رنگ آمیزی انها که همانند paint ویندوز می باشد. قابلیت بعدی تغییر فرمت عکس ها در کنار برش و چرخش و تغییر سایز و یا قرار دادن واترمارک روی انها می باشد. ساخت فایل های gif انیمیشن با قرار دادن چندین عکس و فریم در کنار هم و تنظیم آنها از دیگر توانایی های نرم افزار محسوب می شود. QRCode Generator نیز یک قابلیت منحصربفرد نرم افزار می باشد که میتواند از نام شما QR Code تهیه کند و تحویلتان دهد! نمایش و ویرایش و تبدیل فرمت فایل های وکتور SVG نیز در این نرم افزار تعبیه شده است.

 

Aurora3D
DesignBox دستیار طراحی و ویرایش Aurora3D DesignBox 1.08.31

 

 


» وکتور های جدید و زیبا از ورزش پارکور

مجموعه وکتور های جدید با موضوع ورزش پارکور را امروز از سایت دانلودها ، آماده دریافت ساخته ایم.وکتورها فایل های برداری هستند و با نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator و Corel قابل ویرایش هستند. ویژگی وکتورها این است که می توان اندازه آن‌ها را بدون کاهش کیفیت بزرگ کرد.این وکتور که با فرمت AI بوده را می توانید به همراه یک پیش نمایش TIFF از دانلودها دریافت نمایید.

 

Parkour vectores وكتور هاي جديد
و زيبا از ورزش پاركور


» حرفه ای ترین نرم افزار ویرایش عکس Adobe Photoshop Lightroom 4.2 Final

Adobe Photoshop Lightroom نرم افزاری فوق العاده و حرفه ای برای عکاسان و افرادی است که میخواهند عکس های حرفه ای داشته باشند ، می باشد. شاید امکاناتی که این نرم افزار در اختیارتان قرار میدهد را در نرم افزارهای دیگری نیز یافته باشید ، ولی مسلم است کمپانی adobe نرم افزارهای بسیار قدرتمندی را وارد بازار میکند. این نرم افزار با ارائه ابزارهای پیشرفته برای کنترل عکس ها به کاربر عکاسان کمک میکند عکس های بهتری را آماده کنند. این نرم افزار محیطی بسیار عالی را برای ویرایش تصاویر آماده میکند. هرلحظه امکان برگشت به عقب و undo های طولانی وجود دارد. نرم افزار دارای براش های زیادی می باشد که میتواند در زیبا کردن هرچه بهتر عکس های تصویر برداری شده کمک کند. یکی از قدرت های نرم افزار در تنظیم رنگ است. مسلما یکی از مهمترین فاکتورها در عکاسی تنظیم بودن رنگ ها است. اگر عکسی از تنظیم رنگ نامناسب برخوردار باشد میتواند الهام بخشی خود را از دست دهد ، توسط  Adobe Photoshop Lightroom به صورت حرفه ای امکان پذیر است. تبدیل عکس ها به عکس های سیاه سفید نیز فراهم می باشد. سایه و سایه روشن ها نیز در عکاسی بسیار اهمیت دارد که توسط این نرم افزار میتوان سایه و سایه روشن ها را نیز تنظیم کرد. از بین بردن نویزهای تصویر و پرش های بوجود آمده نیز مسلما به صورت حرفه ای در این نرم افزار صورت میگیرد. ساخت عکس های کتاب مانند گرافیست های حرفه ای از دیگر قابلیت های این نرم افزار است. میتوانید با استفاده از عکس های کتابتان یه عکس کتابی بسیار زیبا طراحی کنید. در نسخه جدید این نرم افزار همانند فتوشاپ CS6 امکان ویرایش و اصلاح فیلم ها نیز اضافه شده است.

قابلیت های دیگر نرم افزار را در ادامه مطلب بخوانید…

adobe lightroom
4 حرفه ای ترین نرم افزار ویرایش عکس Adobe Photoshop Lightroom 4.2
Final

 


» حذف پسورد فایل های PDF با Instant PDF Password Remover 1.5

Instant PDF Password Remover همانطور که از نامش مشخص است برای حذف پسورد فایل های PDF قفل دار می باشد. این نرم افزار میتواند انواع پسورد ها را بازگشایی کند از پسورد های طولانی گرفته تا پسوردهای پیچیده ، همچنین نرم افزار توانایی بازگشایی پسورد های مدل (RC4, AES) را نیز داراست. از نظر کاربردی نرم افزار بسیار ساده است. برای شکستن قفل نرم افزار یا باید آن را توسط نرم افزار باز نمایید و سپس فرایندهای لازم را انجام دهیم یا در روش دوم کافی است برای کلیک راست برروی فایل PDF مربوطه و انتخاب گزینه مربوط به نرم افزار Instant PDF Password Remover نسبت به حذف پسورد اقدام کنید.

برخی از فایل های PDF برای انجام برخی از فرایندها دارای پسورد هستند. مثلا امکان پرینت و ویرایش وجود ندارد و بایستی پسورد مورد نظر وارد شود. این نرم افزار میتوانید با شکستن قفل ، این محدودیت ها را نیز از بین ببرد. 

 

instant pdf
password remover حذف پسورد فایل های PDF با Instant PDF Password Remover
1.5

 


» قفل کردن وب کم با CamBlocker 1.0.0.2

CamBlocker  نرم افزار ساده ای است که میتواند شما را از به این اطمینان برساند که هیچ کسی از وب کم شما برای جاسوسی علیه خودتان استفاده نمیکند و بدون اجازه مشغول تماشای شما نیست. همچنین با CamBlocker میتوانید روی وب کم خود پسورد قرار دهید تا کسی بدون اجازه شما از آن استفاده ننماید. 

زمانی که نرم افزار نصب می شود ، نسبت به شناسایی وب کم متصل شده به کامپیوتر اقدام میکند و سپس میتوانید نسبت به تنظیم اینکه وب کم به طور کل قفل باشد یا خیر اقدام کنید. همچنین امکان ارسال هشدار زمانی که وب کم در حال ارسال تصاویر است ، موجود می باشد.

camblocker قفل
کردن وب کم با CamBlocker 1.0.0.2


» ابزار قفل گذاری و امنیتی

همانطور که میدانید کامپیوتر دارای درایوهای مختلفی است که مربوط به هارد دیسک ، حافظه های قابل حمل و CD\DVD درایوها می باشد. Disk Drive Administrator نرم افزاری است که میتواند درایوهای کامپیوتر را محافظت کرده و آنها را قفل ، مخفی و از نظر دسترسی محدود سازد. در ساده ترین حالت کاربر اصلی میتواند با استفاده از این نرم افزار درایوهای هارد دیسک ، فالپی دیسک ، حافظه های قابل حمل usb و cd/dvd را قفل کند یا مخفی نماید. در زمینه درایورهای قابل حمل و cd/dvd باتوجه به اینکه با وصل شدن چندین دستگاه نام حروف درایوها عوض می شود ، این نرم افزار به طور کلی عمل میکند و وقتی شما درخواست قفل یا مخفی شدن درایوهای قابل حمل و cd/dvd را میدهید ، دیگر نام آن درایو مهم نیست و به طور کلی مخفی ، قفل یا محدود خواهند شد. در قابلیت بعدی میتوان امکان autorun را غیرفعال کرد. این نرم افزار از نظر رابط کاربری بسیار ساده و قابل فهم است و تمامی قابلیت های نرم افزار به آسانی در اختیار کاربر قرار دارد. قابلیت های جزئی تر در ادامه مطلب.

 

Disk Drive
Administrator محافظت ار درایوهای کامپیوتر Disk Drive Administrator v3.8

 


» فایروال شخصی قدرتمند FortKnox Personal Firewall v8.0.805.0

FortKnox Personal Firewall محصول شرکت NETGATE و فایروال قدرتمند برای کاربرانی است که استفاده زیادی از اینترنت دارند.  اگر از حملات هکرها و نفوذ تروجان ها هراس دارید و از سرقت اطلاعاتتان بیمناک هستید ، با نصب این فایروال یا دیوار آتش میتواند امنیتتان را بسیار افزایش دهد. این نرم افزار براساس تکنولوژی SPI و سیستم پیشگیری از نفوذ ( Intrusion Prevention System) طراحی شده است. این تکنولوژی ها مروری کامل به کاربر از تمام شبکه های ارتباطات ورودی و خروجی در یک رابط کاربری بصری میدهد. به این ترتیب کاربر تمامی پورت ها را نیز نظر خواهد داشت. توسط این نرم افزار با حملات ورودی و خروجی ( inbound and outbound) مقابله خواهد شد و پاکت های دیتا به طور کامل بررسی  و تمامی اتصالات نمایش و بررسی خواهند شد. استفاده از فناوری Anti-spoofing صفحات تقلبی را شناسایی و بلوک خواهد کرد و سیستم کنترل سایت با توانایی مسدود کردن وب سایت های منحصر به فرد این امکان را به کاربر میدهد تا سایت های مورد نظر را بلوک نماید. به طور این نرم افزار به عنوان یک دیوار آتش شخصی بسیار توامند و کاربردی خواهد بود.

 

netgate
firewall فایروال شخصی قدرتمند FortKnox Personal Firewall v8.0.805.0

 

 


» جستجو و حذف جاسوس افزارها SpyBot Search & Destroy 1.6.2.46

SpyBot Search & Destroy نرم افزاری برای شناسایی ربات های جاسوسی ، تروجان ها ، کی لاگرها و ابزارهای تبلیغاتی مزاحم می باشد. این نرم افزار در مواقعی که هیچ نرم افزار آنتی ویروسی قادر به شناسایی و حذف این چنین فایل های نیست میتواند به عنوان نرم افزار ضروری روی سیستم نصب شود و به جستجو و حذف ابزارهای جاسوسی ذکر شده بپردازد. اگر کامپیوترتان ویروسی شده است یا احساس میکنید که نرم افزارهای جاسوسی بر روی آن فعال شده است ولی عکس العملی از آنتی ویروس نصب شده روی ویندوزتان مشاهده نمیکنید ، SpyBot Search & Destroy میتواند انتخاب خوبی برای یافتن تروجان ها و ابزارهای جاسوسی باشد که توسط آنتی ویروس ها شناسایی نمی شوند. این نرم افزار به صورت کامل و جزئی نسبت به جستجو هارد دیسک اقدام میکند و همچنین با جستجوی دقیق نواحی رجیستری و سیستمی ویندوز نسبت به یافتن فایل های جاسوسی اقدام میکند. قبل از جستجو با ایجاد نسخه پشتیبان از رجیستری ویندوز این اعتماد را ایجاد میکند تا در صورت خرابی رجیستری امکان بازیابی آن وجود داشته باشد. همچنین این نرم افزار با محافظت از کوکی ها از جاسوسی و سرقت اطلاعات از این طریق جلوگیری به عمل خواهد آورد.

SpyBot Search
جستجو و حذف جاسوس افزارها SpyBot Search & Destroy 1.6.2.46

 


»